Вагоннае дэпо Брэст
У 1872 годзе ў Брэсце пабудавана дэпо і майстэрні па абслугоўванні магістралі Масква-Брэст. З развіццём чыгуначнага вузла станцыі Брэст і ўводам у эксплуатацыю чыгуначных ліній Ковель–Брэст, Чарэмха–Высока-Літоўск–Брэст, Брэст–Уладава–Хелм, Жабінка-Пінск на станцыях Брэст-1 і Брэст-2 у 1895 годзе было пабудавана вагоннае дэпо.
У 1952 годзе вагонарамонтныя майстэрні ў адпаведнасці з загадам кіраўніка Мінскай чыгункі былі перайменаваны ў вагоннае депо Брэст-Палескі.
Сёння Брэсцкае вагоннае дэпо значную ўвагу надае пытанням якасці і бяспекі руху, укараненню і аднаўленню сродкаў неразбуральнага кантролю.
Асноўныя напрамкі дзейнасці:
- капітальны рамонт грузавых вагонаў;
- дэпоўскі рамонт грузавых вагонаў і спецыяльнага рухомага саставу;
- дэпоўскі і капітальны рамонт грузавых вагонаў каляі 1520 мм для перавозкі небяспечных грузаў;
- перастаноўка на заходнееўрапейскую каляю і адваротна грузавых і пасажырскіх вагонаў, спецыяльнага рухомага саставу;
- тэхнічнае абслугоўванне і бягучы рамонт грузавых вагонаў;
- тэхнічнае абслугоўванне пасажырскіх вагонаў;
- дэпоўскі рамонт пасажырскіх цялежак;
- падрыхтоўка крытых вагонаў да суправаджэння народна-гаспадарчых грузаў;
- забеспячэнне рэфрыжэратарнага рухомага саставу вадой;
- прамыўка грузавых вагонаў;
- выраб дахаў грузавых вагонаў.